3. nädal, Uus meedia...?
1. kasutab uut meediat oskuslikult - ESPN
ESPN on uue meedia tulekut oskuslikult ära kasutanud, edastades sotsiaalmeedias erinevaid uudiseid spordist.
Kui ESPN alustas 1979. aastal sporti ülekandva telekanalina, siis tänu uuele meediale on see kujunenud põhiliseks spordiuudiste edastajaks. Oma sotsiaalmeedia kanalitel postitavad nad pilte ja videoid käimas olevatest või lõpenud mängudest. Nende YouTube'i kontol on 13,4 miljonit tellijat, ja X'i, endise nimega Twitter'i, kontol on neil koguni 57,2 miljonit jälgijat, rohkem kui FOX Spordil, millel on 2 miljonit jälgijat, ja isegi NFLi ametlikul kontol, millel on 37,4 miljonit jälgijat.
Lisaks uudistele postitavad nad oma veebilehel ka muud sisu, nagu spekulatsioone ja ennustusi. Kui vaadata praegu nende veebilehte, pakutakse seal välja ülikoolide vahelistele korvpallivõistluste 8 favoriiti ning ennustatakse ka ameerika jalgpalli liiga NFL-i värbamiseelsete treeningute tulemusi.
2. paistab uues meedias märksa lahjem kui enda põhikanalis- Wall Street Journal
Wall Street Journal ei ole suutnud uue meedia tulekuga kaasa areneda. Kui tänapäeval on võimalik kõik uudised vabalt kätte saadaval, siis Wall Street Journal, sarnaselt paljudele teistele meediaväljaannetele, hoiab oma uudiseid ikka tasulsise akna taga. Kuigi telijate hulk on jätkuvalt suur, on selle põhjuseks sisu, mida nad ka traditsioonilise meediana postitasid ning maailma uudiste jaoks eelistatakse sotsiaalmeedia kontosid, mis edastavad info lühemalt, ja ka tasuta.
Allikad:
https://x.com/espn
https://x.com/NFL
https://x.com/FOXSports
https://www.espn.com
https://www.espn.com/mens-college-basketball/insider/story/_/page/CBBblockbuster030125/mens-college-basketball-national-title-predictions-contenders-losers-2025
https://www.espn.com/nfl/draft2025/insider/story/_/id/44018595/2025-nfl-draft-combine-preview-prospects-watch-quarterbacks-risers
Kommentaarid
Postita kommentaar